ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری اجتماعی
نویسندگان: شمسی، محمدرضا
ناشر: موسسه آموزش عالی مهر کرمان
عدالت به جهت فطري بودن آن، هميشه مورد توجه مردم و مكاتب الهي و بشري بوده است. اسالم در جايگاه ديرن كامرل و خاتم، اين آموزه را در همه ابعاد زندگي بشري مورد تاكيد فراوان قرار داده است. عدالت اقتصرادي، بره معنراي مراعرات حقوق اقتصادي در حوزه رفتارها و روابط اقتصادي است. اين امر به صورت هدف اقتصادي، هنگ... ادامه
سال:1398
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ تحلیل پوششی داده ها ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش مشتری
نویسندگان: داودی شمسی، سید محمود
ناشر: دانشگاه علم و هنر یزد، دانشکده علوم مهندسی
... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: صندوق پس انداز ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ کارآیی ؛ مشیز، موسسه خیریه و اقتصادی
نویسندگان: عباس زاده دهجی، محمدرضا
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
سال:1380
کلیدواژه: تابع تقاضای پول کاگمن ؛ تورم ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: اثنی عشری، ابوالقاسم ؛ بابایی سمیرمی، محمدرضا
ناشر: پژوهش ها و سیاست های اقتصادی
سال:1388
کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری
نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ کارایی
نویسندگان: صادقی شاهدانی, مهدی ؛ شمسی نژاد, سید سعید ؛ جواهری, شیما ؛ عنبرستانی, حسین
ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه
مکتب اقتصادی اسلام عقد قرض الحسنه را به عنوان یکی از بهترین شیوه های تأمین مالی معرفی کرده است، برخلاف ربا که باعث رکود اقتصادی و مهار تولید می شود؛ عقد قرض الحسنه مزیت هایی برای فرد و جامعه اسلامی دارد و منجر به به رشد، شکوفایی اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید می شود. با توجه به آنکه در دهه های اخیر ... ادامه
سال:1402
کلیدواژه: ارزش ویژه برند ؛ برند ؛ برند بانکی ؛ تصویر برند
نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ دارابی، محدثه
ناشر: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
تصویر برند، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان معانی یا احساسات زیادی را القا می کند و می تواند در هر رده ازمحصولات یا بخش های خدمات از اهمیت فوق العادهای برخوردار باشد. تصور مصرف کننده یا مشتری از یک برند می-تواند هم به فروش محصول یا خدمت کمک کند یا به عنوان مانعی در برابر فروش قلمداد شود. هدف ت... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: فرهنگ مشتری مداری ؛ کیفیت خدمات ؛ مشتری ؛ مشتری مداری
نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ امیدی، مسلم
ناشر: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های خدماتی، مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آن ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنی توجه به کیفیت و ارائه خدمت به مشتریان است، بنابراین هر سازمانی تلاش می کند که مشتری گرا باشد. هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل موثر بر... ادامه
کلیدواژه: پیشبینی رویگردانی ؛ خوشه بندی سلسله مراتبی ؛ داده کاوی ؛ زنجیره مارکوف ؛ مشتریان بانک
نویسندگان: عسگری، محسن ؛ تقوا ، محمدرضا ؛ تقوی فرد، محمدتقی
ناشر: پژوهش های مدیریت عمومی
پس از ظهور بانکهای خصوصی در ایران به دلیل جذابیت صنعت شاهد رشد سریع تعداد این نوع بانکها و فشار رقابتی بالای این صنعت در کشور هستیم. ریزش مشتریان از یک بانک به معنی کاهش منابع بانک بوده و با توجه به هزینههای بالاتر جذب مشتریان نسبت به نگهداری آنها، بانکها به شدت تلاش میکنند که مشتریان خود را ح... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: بانکداری بدون ربا ؛ خرید ؛ دین ؛ عقد تورق ؛ فروش اقساطی ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: سجادی، سید محسن ؛ یوسفی، محمدرضا ؛ نظرپور، محمدنقی
ناشر: اقتصاد اسلامی
سال:1389
بعدی
دسته بندی